• Τα empties του Μαΐου #9

Τέλος του μήνα και αδειάζω τη σακούλα με empties. Ποια σκοπεύω να αγοράσω ξανά και ποια όχι;


Θα ξεκινήσω με περιποίηση μαλλιών.
Gliss hair repair μάσκα μαλλιών με υγρή κερατίνη Αγαπώ το άρωμά της και τη σύστασή της. Για το τελευταίο ξεχωρίζει από τις περισσότερες μάσκες ευρείας και για αυτό την προτιμώ. Αν έβγαινε και για βαμμένα μαλλιά ώστε να μη δεσμεύομαι στη χρήση της από φόβο ότι θα μου ξεθωριάσει το χρώμα θα ήμουν τρισευτυχισμένη. Αγαπητή Schwarzkopf, ακούς;
Philip Martin's Colour Repair Conditioner Αυτό το conditioner στοχεύει σε βαμμένα μαλλιά και έχει πιο πηχτή σύσταση από τα περισσότερα conditioner. Από την άλλη, έρχεται σε μικρή ποσότητα και υψηλή τιμή, σαν προϊόν κομμωτηρίου που είναι. Το ιδιαίτερο που είχε είναι το άρωμα μέντας που προκαλούσε μια αίσθηση δροσιάς και γαργαλητού στο κεφάλι.
Elvive color-vive σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά 80% του χρώματος διατηρείται ακόμα και μετά από 28 λουσίματα είναι το claim του. Όσες βάφουν κόκκινα τα μαλλιά τους θα γελάσουν με την παραπάνω πρόταση. Όμως μετά από χρήση 2 μπουκαλιών elvive color-vive και χρήση άλλων σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά ενδιάμεσα κατέληξα ότι είναι όντως το σαμπουάν που διατηρεί το χρώμα μου περισσότερο. Καθαρίζει, ενυδατώνει, μυρίζει ωραία. Μου αρέσει πολύ και τώρα που το βρήκα δεν το αλλάζω (εύκολα).


Προχωρώντας στο styling έχω 2 hits και ένα fail.
Batiste original ξηρό σαμπουάν Άλλο ένα μπουκάλι από τα αγαπημένα μου batiste τελείωσε και εννοείται ότι έχω σε στοκ αρκετά. Μου αρέσει πολύ, δείτε και το αναλυτικό μου ποστ.
Fructis spray μαλλιών για κράτημα & ελαστικότητα Από αυτή τη σειρά μου αρέσει πολύ και ο αφρός, ταιριάζει και στα δύο προϊόντα το "κράτημα και ελαστικότητα" μιας και διατηρούν το χτένισμα χωρίς όμως να "κοκκαλώνουν" τα μαλλιά. Θα το ξαναπάρω.
Oriflame Fix&Go hairspray Αυτό πάλι δε μου ταίριαξε από την αρχή, το άφησα στην άκρη μέχρι που έληξε οπότε δεν έχω λόγο να το κρατάω πλέον. Νομίζω ότι έχει καταργηθεί αλλά έτσι κι αλλιώς δε σκόπευα να το ξαναπάρω.


Στην κατηγορία αφρόλουτρα τελείωσα δύο.
Αφρόλουτρο Lux με βανίλια και τζίντζερ Πολύ ωραίο και κρεμώδες αφρόλουτρο με άρωμα βανίλια, όχι όμως πολύ γλυκό, είναι το αγαπημένο μου άρωμα αυτής της σειράς. Πρέπει να είναι το τρίτο μπουκάλι που τελειώνω, συνήθως κυκλοφορεί σε πακετάκια 1+1 και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά!
Αφρόλουτρο Le Petit Marseillais με βούτυρο καριτέ και ακακία Και αυτό είναι ένα κρεμώδες και ενυδατικό αφρόλουτρο που μύριζε ελαφριά βούτυρο καριτέ. Όπως καταλάβατε μου αρέσουν αυτού του είδους τα αρώματα στα αφρόλουτρα. Το συγκεκριμένο μου αρέσει για ταξίδια ή διακοπές λόγω του μικρού μεγέθους αλλά και της αίσθησης ενυδάτωσης που αφήνει στο δέρμα μου. Θα το ξαναπάρω αν και νομίζω ότι το αντίστοιχο με γάλα αμυγδάλου και μέλι μου αρέσει ένα κλικ περισσότερο.


Υγρό φακών, αποσμητικό, υγρό για την ευαίσθητη περιοχή, τα καθημερινά και απαραίτητα.
Υγρό φακών Gelone Από το alensa.gr. Δεν ερεθίζει τα μάτια και είναι αρκετά οικονομικό.
Dove Original αποσμητικό σε spray Πολυαγαπημένο για το άρωμα και την αίσθηση φρεσκάδας που μου δίνει. Δεν έχει οινόπνευμα, δεν ερεθίζει την επιδερμίδα μου και δεν γίνεται "αποπνικτικό" όταν το ψεκάζω. Το αγοράζω ξανά και ξανά.
OE υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή Το βρήκα στα καταστήματα Oggi σε πολύ καλή τιμή και μου άρεσε αρκετά. Θα το αγόραζα ξανά αν και τώρα χρησιμοποιώ το αντίστοιχο με aloe vera και νομίζω ότι μου αρέσει ένα κλικ περισσότερο.
Oriflame feet up foor powder Αυτό το προϊόν το αγόρασα, το χρησιμοποίησα 2-3 φορές και το άφησα στην άκρη μιας και μου φάνηκε περιττό. Μετά από καιρό το βρήκα και άρχισα να το χρησιμοποιώ και μου άρεσε αρκετά ιδιαίτερα για περπάτημα ή για το γυμναστήριο. Έχετε δοκιμάσει κάποιο παρόμοιο προϊόν; Γιατί νομίζω ότι το συγκεκριμένο έχει καταργηθεί.


Για τον καθαρισμό και το ντεμακιγιάζ τελείωσα από ένα προϊόν αντίστοιχα.
Oriflame Amazonia calming face wash Ένα απαλό σαπούνι καθαρισμού, limited edition. Καλό αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο ώστε να το αναζητήσω ξανά.
Bioderma Sensibio Το αγαπημένο μου νεράκι καθαρισμού σε τεράστιο μπουκάλι. Έχω ήδη στοκ και όποτε το βρω σε καλή τιμή τρέχω να γεμίσω το ντουλάπι. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά μιας και είναι πασίγνωστο, μόνο πως είναι το αγαπημένο μου από όσα νεράκια καθαρισμού έχω δοκιμάσει.


Στην περιποίηση προσώπου έχω μια κρέμα, μια μάσκα και το αγαπημένο μου ίσως spot treatment.
Purederm Spot reducer gel patches Μικρά αυτοκολλητάκια που βάζεις πάνω στο σπυράκι, δουλεύει ενώ κοιμάσαι και το επόμενο πρωί το σπυράκι είναι αισθητά μικρότερο ή έχει εξαφανισθεί. Δουλεύουν πραγματικά, αν τα βρείτε δοκιμάστε τα! Μικρά σπυράκια μπορεί να εξαφανιστούν σε μια νύχτα ενώ σε πιο δύσκολες περιπτώσεις θα χρειαστείτε 2-3 εφαρμογές. Σίγουρα θα τα ξαναπάρω.
Oriflame pure nature μάσκα με ροζ άργιλο Μου άρεσε γιατί καθάριζε το δέρμα μου χωρίς να το ξηραίνει υπερβολικά. Μια τέτοια μάσκα είναι πάντα χρήσιμη οπότε θα την αγοράσω ξανά στο μέλλον.
Oriflame Swedish Spa dual action face cream Έχω πετάξει το κουτί της οπότε δε θυμάμαι τι ακριβώς αντιπροσωπεύει το "dual action" αλλά με ξάφνιασε ευχάριστα γιατί ενώ πρόσφερε την ενυδάτωση που ήθελα δε μου έβγαζε καθόλου λιπαρότητα. Αν κυκλοφορεί ακόμα θα την ξαναπροτιμήσω.


Δεν τελειώνω εύκολα κρέμες χεριών αλλά αυτό το μήνα έτυχε να τελειώσουν μαζί δύο.
Bioten perfect hands κρέμα χεριών για πολύ ξηρά και σκασμένα χέρια Την αγόρασα επειδή ήταν 50ml οπότε ιδανική για την τσάντα. Μου άρεσε πολύ, τόσο το άρωμα όσο και η ενυδάτωσή της. Αν και έχω πολλές κρέμες χεριών, πολύ πιθανό να την αγοράσω ξανά.
Cera di Cupra κρέμα χεριών Αγαπημένη από παλιά αυτή η κρέμα. Πλέον έχει γίνει πιο γνωστή, μειωθεί και η τιμή της πολύ οπότε θα τη χαρακτήριζα κλασική επιλογή. Αγαπώ το άρωμά της που με ταξιδεύει στα μαθητικά μου χρόνια και στις κόλλες αλληλογραφίας που ανταλλάζαμε.
Λαδάκι επωνυχίων BornPrettyStore Με βόλεψε πολύ λόγω συσκευασίας, το συγκεκριμένο ήταν και με άρωμα γιασεμί οπότε απολάμβανα να το χρησιμοποιώ. Είναι οικονομικό, αν και ίσως όχι και τόσο σε αναλογία με την ποσότητά του, αλλά όπως είπα είναι σε ιδανική συσκευασία για την τσάντα οπότε θα το ξαναπάρω.


Τα προϊόντα μακιγιάζ είναι πάντα δύσκολο να εμφανιστούν σε τέτοια posts αλλά αυτό το μήνα τελείωσα 2 προϊόντα βάσης, 2 μάσκαρα, ενώ 2 ακόμα προϊόντα έληξαν.
Bourjois beauty'full volume mascara Εδώ το όνομα ταιριάζει απόλυτα στο προϊόν μιας και πρόκειται για μάσκαρα με μεγάλο τρίχινο βουρτσάκι που δίνει όντως πολύ όγκο στις βλεφαρίδες! Μου άρεσε πολύ και σκοπεύω να την αγοράσω ξανά αφού τελειώσω μερικές ακόμα μάσκαρα.
YSL baby doll μάσκαρα Με πλαστικό βουρτσάκι, σε travel size. Με μία στρώση δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο αλλά με λίγο παραπάνω χτίσιμο το αποτέλεσμα έδινε όντως εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων. Προτιμώ πιο οικονομικές μάσκαρα οπότε δε σκοπεύω να την αγοράσω.
Essence stay all day foundation Το είχα χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν, αυτό πρέπει να είναι το δεύτερο ή τρίτο που τελειώνω. Μου αρέσει γιατί δίνει μέτρια κάλυψη με ωραίο, φυσικό προς ματ αποτέλεσμα και είναι σούπερ οικονομικό, Πολύ πιθανό να το αγοράσω ξανά στο μέλλον.
Maybelline Fit me concealer Πολύ καλό concealer για τους μαύρους κύκλους. Αν και η απόχρωση 20 που αγοράζω φαίνεται λίγο σκούρα, μόλις την απλώσω δίνει φωτεινότητα στην περιοχή κάτω από τα μάτια μου, καλύπτοντας ταυτόχρωνα τους μαύρους κύκλους μου. Διάβασα ότι καταργήθηκε και ελπίζω να μην είναι αλήθεια γιατί σίγουρα θα το ξαναπάρω.
Oriflame pure nature lip balm Αυτό το lip balm μύριζε υπέροχα, μήλο και κανέλα. Δύο πράγματα όμως δε μου άρεσαν, το ότι έρχεται σε βαζάκι και το ότι έχει (ελαφρύ) κόκκινο χρώμα. Το πρώτο με εμπόδιζε να το χρησιμοποιώ εκτός σπιτιού και το δεύτερο πριν κοιμηθώ γιατί έβαφε μαξιλάρια και σεντόνια. Χρησιμοποιήσα περίπου το μισό πριν λήξει και δε σκοπεύω να το ξαναπαρω.
Oriflame studio artist cream blush Νομίζω ότι το συγκεκριμένο το κέρδισα κάπου. Είχα την περιέργεια να δοκιμάσω κάτι τέτοιο αλλά τελικά μάλλον προορίζεται για χρήση από επαγγελματίες. Είναι χρονοβόρο και αν σου πέσει παραπάνω προϊόν γίνεσαι εύκολα κλόουν μιας και είναι ιδιαίτερα pigmented. Έμεινε στην άκρη μέχρι που έληξε.


Για το τέλος άφησα ένα πολύ αγαπημένο προϊόν.
Neon by Stan Δε τελειώνω εύκολα αρώματα γιατί συνήθως βαριέμαι εύκολα και τα αφήνω στην άκρη. Μεγάλη φαν του Stan δεν είμαι αλλά το άρωμα μου άρεσε πολύ και μου ταίριαξε, κρίνοντας από τα λεγόμενα των φίλων. Γλυκιά μυρωδιά αλλά όχι βαριά, μου θυμίζει το Burberry Brit. Στα συν του ότι είναι και σε αρκετά προσιτή τιμή, θα το αγοράσω ξανά σίγουρα στο μέλλον. Κυκλοφορεί αποκλειστικά στα Sephora.


Αυτά είναι τα προϊόντα που τελείωσα τον τελευταίο καιρό.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;



7 comments:

  1. Τελειωσες αρκετα προιοντα!
    Δεν εχω δοκιμασει καποιο απο αυτα που αναφερεις, ομως θα ηθελα να δοκιμασω το αρωμα του Stan απο περιεργεια!

    ReplyDelete
  2. Το Essence stay all day foundation είναι αγαπημένο μου :) Πολύ ωραίο post!

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
  3. @Eleftheria Siatira: κι εμένα μου έκανε εντύπωση που μαζεύτηκαν τόσα! Μου άρεσε πολύ, είναι γλυκό αλλά όχι πολύ ή βαρύ, το φορούσα όλη μέρα χωρίς να με κουράσει. Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  4. @Αγγελική Υ.: Ευχαριστώ πολύ!! Μου αρέσει και σαν κάλυψη και το μπουκάλι με την αντλία και φυσικά η τιμή του ;) φιλάκια πολλά!! ♡

    ReplyDelete
  5. Batiste, Bioderma ερωτες μεγάλοι!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι :)

    ReplyDelete
  6. Πολυυυυυυύ πράγμα! χεχεχε! Τα περισσότερα δεν τα έχουμε δοκιμάσει. Φυσικά αγαπάμε bioderma και λατρεύουμε batiste. Tώρα δοκιμάζουμε το Fit me concealer. xoxo

    ReplyDelete
  7. @Eleni K: καλό καλοκαίρι να έχουμε! Και ήρεμο εύχομαι, ειδικά σε σχέση με το προηγούμενο!

    @Gogo-Jenny OurBeautyWonderland: κι εγώ το ίδο λέω για τα empties σας, κοίτα που τελικά τελειώνω κι εγώ αρκετά. Φιλιά πολλά κοριτσάρες!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...