• Empties #6 {GR}


Καλό μήνα όμορφε κόσμε!
Μαζί με το Σεπτέμβρη είπα να επιστρέψω κι εγώ. Με την κατάσταση που επικρατούσε το καλοκαίρι και επικρατεί δυστυχώς ακόμα στη χώρα, η αλήθεια είναι πως δεν είχα καμία όρεξη να μιλήσω για καλλυντικά. Άσε που ενα μεγάλο μέρος των καλλυντικών μου είναι αγορασμένα online, οπότε δε βρίσκω το λόγο να σας τα δείχνω όταν δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε! Με όλα αυτά τα αρνητικά βέβαια βγήκε και ένα καλό, δοκίμασα το "shop my closet" που λένε και οι φίλες μας οι fashion bloggers, δηλαδή άνοιξα ντουλάπια και συρτάρια και έβγαλα όλα τα μισοτελειωμένα προϊόντα με σκοπό να τα τελειώσω και να κάνω χώρο για νέα. Και κάπως έτσι ήρθε αυτό το empties post...

Ξεκινάω με τον αφρό καθαρισμού L'Oréal ideal fresh. Δροσερό άρωμα, βοηθάει σε σπυράκια και λιπαρότητα, μου αρέσει πολύ για τον πρωινό καθαρισμό, πρέπει να έχω άλλο ένα μπουκάλι γιατί ήταν 1+1 δώρο.
Dalon άργιλος Γαλλίας. Πράσινη άργιλος σε πάστα, έτοιμη για χρήση. Η κλασική μάσκα καθαρισμού, βοηθάει ιδιαίτερα στα σπυράκια και απομακρύνει την περιττή λιπαρότητα. Μου άρεσε αν και είναι μάλλον πολύ "δυνατή" για την επιδερμίδα μου οπότε είτε θα την αγοράσω ξανά για τοπική χρήση μόνο είτε θα πάρω μια λιγότερο δυνατή μάσκα αργίλου, με ροζ άργιλο για παράδειγμα.
Balea Aqua Serum, δώρο από την Taya. Πολύ ωραίο προϊόν, το απόλαυσα μέχρι την τελευταία σταγόνα! Ελαφρύ, ενυδατικό, απορροφάται εύκολα. Τα Balea είναι αρκετά οικονομικά προϊόντα αλλά δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα, ούτε έχουν κάποιο eshop. Αν όμως σε κάποια εκδρομή σας δείτε κατάστημα dm μπείτε οποσδήποτε να τα τσεκάρετε, όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει από την εταιρία μου αρέσουν πολύ!

Ντεμακιγιάζ τώρα. Άλλο ένα προϊόν Balea, δε θα προσπαθήσω καν να γράψω το όνομά του, θα σας πω όμως τη γνώμη μου. Λοιπόν, αυτό ήταν ένα λαδάκι ντεμακιγιάζ, παρόμοιο με το L'Oréal ideal glow αλλά σε πιο κρεμώδη μορφή. Δηλαδή όταν το έβαζες στο χέρι ήταν σαν αφρόλουτρο στην υφή. Πιο βολικό από λαδάκι ντεμακιγιάζ μιας και δεν ήταν τόσο ρευστό, το άπλωνα στο πρόσωπο, έκανα μασάζ και μετά έβαζα λίγο νερό οπότε και γινόταν λευκό (ακριβώς όπως το ideal glow δηλαδή) και μετά ξέπλενα το πρόσωπό μου. Αν και τελείωσε σχετικά γρήγορα ήταν πολύ καλό σαν προϊόν, απλά έχω καταλήξει ότι μάλλον τα λαδάκια ντεμακιγιάζ δε μου ταιριάζουν.
Το διφασικό ντεμακιγιάζ της Garnier για αδιάβροχο μακιγιάζ είναι κλασικό αγαπημένο μου, αυτή είναι η παλιά συσκευασία, το καινούριο είναι πιο μικρό σε μέγεθος και μοβ. Είναι το μόνο διφασικό ντεμακιγιάζ που δε με τσούζει στα μάτια και αφαιρεί εντελώς αδιάβροχη μάσκαρα, eyeliner και lip stains. Νομίζω ότι έχω ακόμα 2-3 μπουκάλια, είχα στοκάρει όταν ήταν σε έκπτωση -40% και όταν μου τελειώσουν θα πάρω το καινούριο, είναι ίδια σύνθεση και πιο ωραίο χρώμα :D

Μάσκες σε φακελάκια. Balea και πάλι, ωραία και ενυδατική με φρουτένιο άρωμα, μου κράτησε για 4 χρήσεις συνολικά. Scrub και μάσκες της Erre Due, μου αρέσουν πολύ, συνεχίζω να τις αγοράζω, δες και το αναλυτικό post μου για λεπτομέρειες

Κι άλλες μάσκες, αυτή τη φορά από την εταιρία Purederm. Την εταιρία αυτή τη γνώρισα από το memebox αλλά τη βρήκα στο Hondos Center Νέας Σμύρνης από όπου πήρα και όλα αυτά. Δεν υπάρχει σε όλα τα καταστήματα Hondos Center δυστυχώς οπότε αν τη βρείτε σε κάποιο άλλο ενημερώστε με να ανανεώσω το post. Τα 3 φακελάκια που βλέπετε ήταν sheet masks, ωραίες και ενυδατικές.
Πάνω δεξιά το κουτάκι είχε αυτοκόλλητα για τη μύτη, αν και πονάνε λιγάκι βγάζουν όλα τα μαύρα στίγματα.
Και πάνω αριστερά είναι ένα αγαπημένο προϊόν, στρογγυλά αυτοκόλλητα για σπυράκια που όντως κάνουν δουλειά! Σύμφωνα με τις οδηγίες βάζεις ένα αυτοκόλλητο πάνω στο σπυράκι και το αφήνεις όλο το βράδυ. Το πρωί το σπυράκι είναι πολύ μικρότερο ή έχει εξαφανιστεί. Όσες φορές είχα κάποιο εσωτερικό σπυράκι από αυτά που πονάνε και ξέρω ότι θα με ταλαιπωρήσουν για καμιά εβδομάδα και χρησιμοποιούσα ένα τέτοιο αυτοκόλλητο το επόμενο πρωί το σπυράκι είχε ξεπρηστεί και δεν πονούσε. Το χρησιμοποιούσα 2-3 νύχτες ακόμα και το σπυράκι δεν εμφανιζόταν ποτέ. Στα σπυράκια που είχαν ήδη βγει, πολλές φορές αρκούσε μία μόνο εφαρμογή για να φύγει σχεδόν τελείως. Ακόμα κι αν δεν έφευγαν τελείως ήταν στην κατάσταση που θα ήταν 3 μέρες μετά αν δε χρησιμοποιούσα τίποτα. Ελπίζω να καταλαβαίνετε λίγο τι εννοώ. Σε κάθε περίπτωση, τα αγαπώ, με έχουν σώσει, θα τα πάρω ξανά!

Κρέμες χεριών τώρα. Από το χειμώνα είχαν ξεμείνει αυτές οι 3 κρέμες οπότε είπα να τις τελειώσω. Εξάλλου, κατά έναν περίεργο τρόπο, τα χέρια μου αφυδατώνονται περισσότερο από τη ζέστη παρά από το κρύο. Συμβαίνει και σε κανέναν άλλο αυτό; Οπότε από αριστερά προς τα δεξιά, άλλο ένα προϊόν Balea που μου άρεσε πολύ! 4/4, το εννοούσα πως ό,τι έχω δοκιμάσει από την εταιρία με έχει αφήσει ικανοποιημένη! Η κρέμα χεριών αυτή λοιπόν μύριζε γλυκά και ήταν σούπερ ενυδατική αλλά όχι λιπαρή. Αν καταλαβαίνω τι γράφει, είχε αντιγηραντικά συστατικά και συνένζυμο Q10. Μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα ψάξω να τη βρω στο μέλλον!
Η Dream Cream της Oriflame είχε έρθει δώρο με κάποια παραγγελία μου, ήταν σε μέγεθος 30ml οπότε ιδανικό για την τσάντα αλλά σαν προϊόν δεν έκανε τίποτα. Ελαφριά λοσιόν που δεν ενυδάτωνε ιδιαίτερα. Νομίζω ότι ήταν συλλεκτική και δεν κυκλοφορεί πλέον αλλά και να κυκλοφορούσε δε θα την αγόραζα, κυκλοφορούν πολύ καλύτερες.
Κρέμα χεριών της Neutrogena με nordic berry. Τέλειο άρωμα μούρων, τέλεια υφή, τέλεια ενυδάτωση. Έχω και την κλασική μπλε κρέμα της Neutrogena αλλά αυτή μου άρεσε περισσότερο θα την ξαναπάρω σίγουρα το χειμώνα!

3 αγαπημένα προϊόντα. Η μάσκα μαλλιών 3 minute miracle της Aussie για βαμμένα μαλλιά με εντυπωσίασε γιατί μου κράτησε πάρα πολύ καιρό! Κι αυτό γιατί χρειαζόμουν ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά. Ενώ έχω πυκνά μαλλιά και έχω συνηθίσει να χρησιμοποιώ μεγάλη ποσότητα από μάσκες και conditioner, η συγκεκριμένη απλώνεται πανεύκολα στα μαλλιά μου! Αν και μου φαίνεται άδικο που τα Aussie είναι τόσο ακριβά στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες, η συγκεκριμένη μάσκα για μένα αξίζει τα χρήματά της και σίγουρα θα την ξαναπάρω! Η συγκεκριμένη δε μυρίζει τσιχλόφουσκα αλλά φρουτένια και πιστεύω ότι έκανε καλή δουλειά στο να μην ξεθωριάζει το χρώμα μου.
Vichy Capital Soleil spf30, αυτό ήταν το καθημερινό μου αντηλιακό μέχρι την άνοιξη, μετά ήθελα ένα με spf50 αλλά ευτυχώς πρόλαβα να το τελειώσω. Μου άρεσε πολύ σαν βάση για το μακιγιάζ γιατί είναι πολύ ελαφρύ, απορροφάται αμέσως και αφήνει το δέρμα ματ. Πολύ πιθανό να το πάρω ξανά όταν τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα.
Bioderma sensibio micellaire solution. Μπορεί να άργησα να το δοκιμάσω αλλά από τη στιγμή που το δοκίμασα το λάτρεψα. Δεν έχει τεράστια διαφορά από τα άλλα νεράκια καθαρισμού, ειδικά από αυτό της Garnier αλλά εφόσον της Garnier δεν το βάζουν ποτέ μα ποτέ σε έκπτωση, το Bioderma συμφέρει περισσότερο μιας και το βρίσκω συνήθως 1+1 δώρο. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι είναι λίγο πιο απαλό από της Garnier και αφήνει το δέρμα πιο καθαρό. Το μπουκάλι των 500ml μου κρατάει κάτι λιγότερο από 4 μήνες. Αν θα το ξαναπάρω; Έχω στοκάρει ήδη!


Επειδή έχω άλλα τόσα empties λέω να σταματήσω εδώ αυτό το post και να ετοιμάσω άλλο ένα.
Μέχρι τότε πείτε μου,

έχετε δοκιμάσει το "shop my closet" στη δική σας συλλογή;
Τι προϊόντα τελειώσατε τους τελευταίους μήνες;









4 comments:

  1. Πρέπει να το βάλουμε κι εμείς σε εφαρμογή αυτό το 'shop my closet' και σύντομα!
    Τα aussie συνήθως δεν κάθονται καθόλου καλά στα μαλλιά μας. Τα purederm που τα βρίσκεις; Πολύ πολύ χορταστικό post! xxx

    ReplyDelete
  2. @Gogo-Jenny OurBeautyWonderland: Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Στο Hondos στη Νέα Σμύρνη τα είχα βρει αλλά σε κανένα άλλο Hondos, δεν έχω ιδέα γιατί...

    ReplyDelete
  3. Ωραία τα πραγματάκια σου! Να σε ρωτήσω, τα Bioderma από πού τα βρίσκεις 1+1?

    ReplyDelete
  4. @Nikoletta Lagkoni: ευχαριστώωω! :) Στα Hondos Center τα είχαν βάλει 2 φορές σε προσφορά 1+1 και με έξτρα έκπτωση. Αν θες κάνε like στη σελίδα μου facebook.com/nataliesbeautylandblog που ανεβάζω όποια καλή προσφορά πετύχω ;) Αλλιώς ψάξε και σε online φαρμακεία

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...