• Apivita Bee Radiant {GR}


Καλή χρονιά! Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις γιορτές, να ξεκουραστήκατε και να περάσατε χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα :)
Λίγο πριν τις γιορτές η Apivita μας προσκάλεσε στο αγαπημένο πλέον Apivita Experience Store για να ανακαλύψουμε τη... λάμψη!


Η νέα σειρά περιποίησης προσώπου και ματιών με βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού λέγεται Bee Radiant και δίνει άλλη διάσταση στο θέμα της λάμψης! Χωρίς parabens, σιλικόνες και λοιπά περίεργα συστατικά και με 98-99% φυσικά συστατικά, προλαμβάνει τις ρυτίδες και δίνει λάμψη στην επιδερμίδα δουλεύοντας στα βαθύτερα στρώματά. Αποτέλεσμα; Λεία, βελούδινη, λαμπερή επιδερμίδα στο πρόσωπο, μείωση του πρηξίματος, των μαύρων κύκλων και των γραμμών και επαναφορά της φυσικής λάμψης στα μάτια.


Η κρέμα προσώπου κυκλοφορεί σε 2 τύπους, με ελαφριά υφή την οποία και δοκίμασα αλλά και με πιο πλούσια για τις επιδερμίδες που το έχουν ανάγκη. Το πρώτο πράγμα που μου άρεσε όταν τη δοκίμασα είναι το άρωμά της, απαλό και αναζωογονητικό με νότες πορτοκαλιού. Η υφή της είναι όντως υπέροχα ελαφριά, απλώνεται και απορροφάται πολύ εύκολα από την επιδερμίδα μου και την αφήνει απαλή και ενυδατωμένη.
Η κρέμα ματιών, από την άλλη, έχει πιο παχύρρευστη σύνθεση. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, σε καμία περίπτωση μην πιέσετε τέρμα την αντλία! Αν και δεν ένιωσα να μου πέφτει βαριά, προτιμώ να τη βάζω το βράδυ ώστε να έχει το χρόνο να απορροφηθεί και να δράσει.


Σίγουρα μόλις ακούσω Apivita το πρώτο πράγμα που θα σκεφτώ είναι οι μάσκες! Οι αγαπημένες μας μάσκες προσώπου κυκλοφορούν πλέον και σε νέα συσκευασία 50ml!
Η κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος γιατί έχει μικρούς "κόκκους" απολέπισης. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι περιέχει και οξέα φρούτων που απολεπίζουν και αυξάνουν την κυτταρική ανανέωση. Κάντε απαλό αμασάζ και αφήστε την για 5 λεπτά στο πρόσωπο να δράσει.
Η μάσκα για απαλό καθαρισμό με ροζ άργιλο είναι κατάλληλη για όλες τις επιδερμίδες και ιδανική για κανονικές, ξηρές και ευαίσθητες. Είναι μια κλασική μάσκα αργίλου που δεν ξηραίνει όμως πολύ το δέρμα. Απλώστε και αφήστε για 10 λεπτά.
Η μάσκα λάμψης με ρόδι, τώρα, μυρίζει υπέροχα και περιέχει κόκκινους κόκκους που "σπάνε" όταν την απλώνω στο πρόσωπο. Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, C και Ε, χαρίζει λάμψη και αντιοξειδωτική προστασία. Και αυτή η μάσκα είναι κατάλληλη για όλους του τύπους δέρματος.

Σε μέγεθος 50ml μπορείτε να βρείτε και τα: Scrub Βαθιάς Απολέπισης με Ελιά, Scrub Ήπιας Απολέπισης με Βερίκοκο, Μάσκα για Βαθύ Καθαρισμό με Πράσινη Άργιλο, Μάσκα για Βαθύ Καθαρισμό με Πρόπολη, Μάσκα Ενυδάτωσης με Αλόη, Μάσκα Λείανσης των Ρυτίδων με Σταφύλι και Μάσκα Σύσφιγξης με Βασιλικό Πολτό.

Ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα Apivita;
Ποια μου προτείνετε να δοκιμάσω;



*pr samples
This doesn't affect my opinion






6 comments:

  1. I AM AN APIVITA MASK -ADDICT!!! αγαπω αυτη την εταιρεια, πρωτα για τις λατρεμενες μασκες.τις χρησιμοποιω σχεδον ολες αναλογα την περισταση.οι νεες συσκευασιες θα βαλουν τελος στα σακουλακια!!η bee radiant δεν μου ταιριαξε λογω μυρωδιας! τα αρωματα εσπεριδοειδων ενοχλουν την ευαισθητη μυτη μου λογω αλεργικης ρινιτιδας.κλαψ...το προιον που αγαπω πιο πολυ ειναι το τζελ καθαρισμου με προπολη και κιτρο.το γεγονος οτι ειναι ελληνικη εταιρεια, ειναι ενα συν. καλη χρονια!

    ReplyDelete
  2. @Maria Pandremmenou Ω ναι, κι εγώ!!! Πόσο κρίμα που σε ενοχλεί το άρωμα :( Η κρέμα ματιών δεν έχει άρωμα σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, ξέχασα να το γράψω. Εγώ πήρα και την aqua vita ματιών να δω μήπως κάνει κάτι στους μαύρους κύκλους μου, εννοείται θα επανέλθω μετά τη δοκιμή. Καλή χρονιά κοπέλα μου με υγεία και αγάπη!!

    ReplyDelete
  3. Αχ! Η Apivita εγγύηση. δεν ε΄χουμε δοκιμάσει τίποτα που να μας απογοητεύσει. Με πολύ λιπαρή επιδερμίδα είχαμε απελπιστεί στην αναζήτηση μιας ενυδατικής που θα μπορούμε να εφαρμόζουμε πριν το μακιγιάζ και η Aqua Vita ήταν για μας η μεγαλύτερη ανακάλυψη.

    ReplyDelete
  4. Κι εγώ όταν ακούω Apivita, το πρώτο που σκέφτομαι είναι οι μάσκες της!!! Τις προτιμώ στα 50ml, πολύ καλή κίνηση αυτή η αλλαγή. Τώρα έχω βάλει στο μάτι την ενυδατική Bee Radiant. Είμαι λάτρης της μυρωδιάς των εσπεριδοειδών, έτσι δε θα με ενοχλήσει!!

    ReplyDelete
  5. Αχ αυτές οι μασκούλες της Apivita, λατρεμένες! Τα καινούρια σωληνάρια μου αρέσουν πολύ, πολύ κομψά και περισσότερη ποσότητα! x

    ReplyDelete
  6. Apivita fan here too!! οι μάσκες της σταθερή αξία και λατρεία και για μένα, έχω προτίμηση στη μάσκα με το ρόδι βεβαια.. γενικά το λαρεύω το ρόδι στα καλλυνικά! την ενυδατική αφού τη προτείνεις θα τη δοκιμάσω και θα σας στείλω!! τελευταία ψωνίζω online όλες τις κρέμες προσώπου μου και έχω βολευτεί πάρα πολύ, έχω βρει πολύ καλή εξυπηρέτηση σε ένα online φαρμακείο, το go advance, για όποια ενδαφέρεται εδώ βρίσκω όλες τις μασκούλες της apivita: http://www.goadvance.gr/peripoiisi-proswpoy/maskes-proswpoy/?brand=apivita

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...