• Memebox ~My mask box~ Unboxing {GR}


The post in english :)

Καινούριο Memebox!
Σούπερ ενθουσιασμένη για το συγκεκριμένο γιατί το έχω παραγγείλει από τον Αύγουστο για να το πάρω τώρα. Οι Κορεάτες είναι γνωστοί για τις μάσκες τους οπότε είπα να τις δοκιμάσω.


Μemebox #38 My Mask Box
{1}Σετάκι 5 φακελάκια με υφασμάτινες ενυδατικές μάσκες. Χάρηκα που μου έτυχε το μέλι, νομίζω ήταν η πιο φυσιολογική, αν έπαιρνα αυτές με σάκε ή πλακούντα (;;;) δεν ξέρω αν θα τις χρησιμοποιούσα καν! Έχω ήδη δοκιμάσει τη μία και είναι όπως ακριβώς την περίμενα, κανένα παράπονο.
{2}Χμ, αυτή είναι μια περίεργη μάσκα για το μπούστο που μπορείς να τη φοράς για μέχρι και 8 ώρες. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα, δεν έχω ιδέα πώς θα είναι!
{3}Εδώ είμαστε στα κλασικά και αγαπημένα, μάσκα καθαρισμού, τη δοκίμασα ήδη και φαίνεται να κάνει πολύ καλά τη δουλειά της! Στα $53 ήταν και το πιο ακριβό προϊόν του κουτιού.


{4}Αυτή είναι μια μάσκα για ενυδάτωση που μπορείς να τη βάλεις το βράδυ και μετά να πας για ύπνο και να ξυπνήσεις με δερματάκι μωρού. Δεν την έχω δοκιμάσει, πάντως ακούγεται τέλεια για αφυδατωμένες επιδερμίδες!
{5}Άλλη μια παράξενη μάσκα μιας και πρόκειται για μάσκα λαιμού! Προσωπικά φροντίζω πάντα να απλώνω ενυδατική και στο λαιμό οπότε δε νομίζω να με ωφελήσει ιδιαίτερα, νομίζω θα τη δώσω στη μαμά μου.
{6}Έχω δοκιμάσει patches για τη μύτη από την Purederm στο προηγούμενο memebox, αυτά εδώ όμως είναι ενυδατικά και είναι για κάτω από τα μάτια. Τα δοκίμασα ήδη και αν και είναι περίεργη η αίσθηση όσο τα φοράω, μετά όντως αφήνουν ενυδατωμένη την περιοχή.
{7}Για το τέλος η μάσκα με την πιο περίεργη συσκευασία αλλά και σύσταση. Και χρώμα. Λέει ότι αυξάνει τη λάμψη και την ελαστικότητα της επιδερμίδας και έχω μεγάλη περιέργεια να τη δοκιμάσω.

Στο σύνολο λοιπόν, πλήρωσα $23 το κουτί + $7 τα μεταφορικά - $5 έκπτωση με κωδικό = $25 για προϊόντα αξίας $144. Το συγκεκριμένο έχει εξαντληθεί αλλά μπορείτε να αγοράσετε το Wish upon a mask


**Εκπτωτικός κωδικός -$5: J7HD


Πώς σας φάνηκε αυτό το κουτί;








6 comments:

  1. πολύ ωραίο πόστ!!! Περιμένω 3 κουτακια εχω εθιστεί χι χι χι

    ReplyDelete
  2. @Δέσποινα Δεσποινάκι: σε καταλαβαίνω απόλυτα!! χαχαχα

    ReplyDelete
  3. πολύ ωραία προϊόντα!
    έχω μπει στον πειρασμό να αγοράσω κ εγώ ένα κουτάκι , αλλά δεν ξέρω ποιο... θα ήθελα να δοκιμάσω προϊόντα προσώπου κυρίως ή μαλλιών!

    ReplyDelete
  4. Αααααα μονο ενα πράγμα θα πω !!!! ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩ!!!!! Χιχι !!!! Καλο φορητές κοριτσι μου !!! :-)

    ReplyDelete
  5. λοιπον εχω δοκιμασει και αυτο με το γουρουνακι και το sleeping pack!ειναι φανταστικα και ξυπνησα το πρωι και δεν ειχα πορους!!!για τη μασκα της λασπης τα εχουμε πει.το δικο μου πακετο λεει horse oil,να τρομαξω;;;

    ReplyDelete
  6. @fay depp: βγάζουν συνεχώς νέα κουτάκια και κάποιες φορές ξαναβγάζουν τα παλιά οπότε μπορείς να τσεκάρεις μπλογκς πριν τα πάρεις ;) Ανεβάζω στη σελίδα μου στο facebook μόλις μαθαίνω κάτι, τσέκαρε εκεί!

    @Chara Sotiropoulou: ευχαριστώ πολύ!! :D :D

    @Stella: αα το γουρουνάκι το έχω αγαπήσει! Το sleeping pack μου φαίνεται λίγο... κολλώδες; Θα το δοκιμάσω και βράδυ, αν δε φύγει όλη στο μαξιλάρι θα σου πω πώς μου φάνηκε. Horse oil? Τι στο καλό σημαίνει αυτό;

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...