• Morning Skincare Routine


Hi girls!
I have some skincare products I've been using the last couple months and they work amazing and help my skin stay pimple-free and matte during hot summer days.

Έχω κάποια προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας που χρησιμοποιώ τους τελευταίους μήνες και μου έχουν ταιριάξει πολύ. Τα σπυράκια και οι κοκκινίλες έχουν μειωθεί και παρόλη τη ζέστη δε νιώθω το δέρμα μου βαρύ και λιπαρό.

 ~ Morning Skincare Routine ~
When I wake up in the morning I use the L'Oreal Ideal Fresh* to wash my face. I love the fact that it's a mousse and it prevents acne breakouts. Next, I use the Apivita Natural Serum Radiance with bilberry & vitamin C. It's very lightweight and moisturises my skin. As I wait for the serum to sink in my skin I apply my favourite eye cream, Bioten Genovate eye serum which is also very lightweight yet moisturising. The serum needs only half a minute to sink in so I continue with the Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel. This is amazing!! It's so lightweight (yes, again because I can't stand heavy formulas during summer!) and because it's a gel it has a cooling effect which I love! If I go out I'll also use my sunscreen, Vichy Capital Soleil spf 30 Dry Touch* which is completely matte. Don't forget the lips! My lips are quite dry these days, it seems that hot weather dries them more than cold weather so I use the Neutrogena nourishing lipcare with nordic berry* which is super moisturising and smells like berries :)

Όταν ξυπνήσω το πρωί πλένω το πρόσωπό μου με τον αφρό L'Oreal Ideal Fresh*, μου αρέσει η αίσθηση του αφρού και ο συγκεκριμένος προλαμβάνει τα σπυράκια. Μετά χρησιμοποιώ το σέρουμ της Apivita για λάμψη με bilberry & βιταμίνη C. Είναι πολύ ελαφρύ και ενυδατικό. Τον ελάχιστο χρόνο που χρειάζεται να απορροφηθεί απλώνω την κρέμα ματιών, την αγαπημένη μου Bioten Genovate, επίσης ελαφριά και ενυδατική. Συνεχίζω απλώνοντας το Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel. Μου αρέσει πολύ αυτό το προϊόν! Απορροφάται αμέσως και επειδή είναι τζελ αφήνει μια αίσθηση δροσιάς στο πρόσωπό μου, τέλειο για καλοκαίρι! Αν σκοπεύω να βγω από το σπίτι θα χρησιμοποιήσω το αντηλιακό μου, το Vichy Capital Soleil* με δείκτη προστασίας 30 και απόλυτα ματ αποτέλεσμα. Δεν ξεχνάω τα χείλη μου τα οποία περιέργως είναι πολύ ξηρά αυτόν τον καιρό, φαίνεται ότι η ζέστη τα ξηραίνει περισσότερο από ότι το κρύο τον χειμώνα. Χρησιμοποιώ το ενυδατικό χειλιών της Neutrogena* το οποίο περιέχει εκχύλισμα από nordic berries, μούρα που φυτρώνουν στις Σκανδιναβικές χώρες, γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες και όχι μόνο. Έχει και αντίστοιχο άρωμα και φυσικά ενυδατώνει τα χείλη μου.

These are the products I use in the morning, they may seem a lot but they are all so lightweight I feel like I have nothing on. If you have combination or oily skin try using a serum and a gel moisturiser and I'm sure you'll like it. Next post will be my evening skincare routine, keep an eye out for that.

Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ το πρωί για την περιποίηση της επιδερμίδας μου. Μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά έχουν όλα τόσο ελαφριά υφή που δεν τα νιώθω καθόλου. Αν έχετε μεικτή ή λιπαρή επιδερμίδα θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε το συνδυασμό σέρουμ και κρέμας σε μορφή τζελ, είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει. Στην επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ το βράδυ.

What skincare products are you loving lately?

Ποια προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας
χρησιμοποιείτε αυτόν τον καιρό;


*pr samples
This doesn't affect my opinion






3 comments:

  1. Τελειο post!! Θελω πολυ να δοκιμασω καποια στιγμη την Bioten Genovate κρεμα ματιων, εχω ακουσει καλα λογια. Το αρωμα του Neutrogena lip balm ειναι τοσο μα τοσο τελειο, μου θυμιζει σχολικα χρονια κ χειμωνιατικες μερες!

    ReplyDelete
  2. I have also tried the Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel and I so love it. It leaves my skin smooth and I feel nothing greasy. Its def perfect for Summer.

    ReplyDelete
  3. @Sophia: ναι!! Αυτό πάλι που τα χείλη μου πάνε ανάποδα και ξηραίνονται τώρα με τη ζέστη; χαχαχα ευτυχώς, το Neutrogena με έχει σώσει!

    @Sue: yeah, isn't it great? I keep repurchasing it every summer! xx

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...