• June Five Favourites


Hi dolls!
I haven't done a favourites post in a while so I thought I'd share with you the products I've been loving during June. To keep it short I'll include only 5 products and I'll try to do the same for future favourites post. Would you like that or do you prefer longer posts?

Έχω αρκετό καιρό να ανεβάσω ανάρτηση με αγαπημένα προϊόντα οπότε σκέφτηκα να σας δείξω σήμερα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στον Ιούνιο. Για να μη βγει μεγάλη η ανάρτηση θα συμπεριλάβω μόνο 5 προϊόντα και σκέφτομαι να κρατήσω αυτό το νούμερο και για μελλοντικές αναρτήσεις αγαπημένων. Θα σας άρεσε κάτι τέτοιο ή προτιμάτε τις μεγαλύτερες αναρτήσεις;


~ Bioten Genovate Antiageing & Regenerating Eye Serum
My fav eye cream so far! It's lightweight and so moisturising. I used up a bottle, tried other eye creams which I hated and ran to the store to buy it again. It doesn't irritate my sensitive eye area, it makes concealer apply smoothly, it doesn't cause milia, the packaging is hygienic, I just love it! It's quite affordable as well so don't hesitate to try it if you are looking for a good eye cream, here's my full review on it.
Η αγαπημένη μου κρέμα ματιών ως τώρα! Είναι ελαφριά αλλά τόσο ενυδατική. Την τελείωσα, δοκίμασα άλλες κρέμες που δε μου ταίριαξαν καθόλου και τελικά την αγόρασα ξανά. Δεν ερεθίζει την ευαίσθητη περιοχή των ματιών, βοηθάει το concealer να απλώνεται καλύτερα, δε μου προκαλεί λευκά σημάδια, έχει υγιεινή συσκευασία, δεν έχω κανένα παράπονο! Συν το γεγονός ότι είναι αρκετά οικονομική οπότε αν ψάχνετε μια καλή κρέμα ματών θα σας την πρότεινα σίγουρα, δείτε και την κριτική μου.

~ Clinique airbrush concealer in 04 neutral fair
I'm not sure if this is the regular size or not but I got it for free at a Clinique counter. At first, I wasn't very impressed so it was left behind. I recently re-discovered it in my drawers and I really really like it! It gives a medium to full coverage and it illuminates the eye area, I set it with a tiny bit of powder and it doesn't crease or move for many hours.
Δεν είμαι σίγουρη αν αυτό είναι το κανονικό μέγεθος, το πήρα δωρεάν ως κάτοχος κάρτας Clinique. Στην αρχή δε με εντυπωσίασε οπότε δεν το χρησιμοποιούσα ιδιαίτερα. Πρόσφατα το ξανά-ανακάλυψα και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα! Έχει μέτρια προς πλήρη κάλυψη και φωτίζει την περιοχή των ματιών. Το σετάρω με ελάχιστη πούδρα και μένει για πολλές ώρες στη θέση του χωρίς να μαζεύει και να τονίζει τις λεπτές γραμμές.

~ Shiseido Luminizing Satin Face Color
This is a mini size and it was free with a greek magazine. I didn't have the chance to get the magazine but my friend Marie gave it to me and... it was love at first sight. This is a looks-good-on-everyone type of colour, a pinkish coral with a beautiful sheen. I use it every day and I've already hit pan on it. I have tons of blushes but this is the blush I use with almost every make up look. If you see a Shiseido counter check it out for sure!
Αυτό είναι σε μικρό μέγεθος και ήταν δώρο με κάποιο περιοδικό. Δεν είχα προλάβει το περιοδικό όμως η φίλη μου η Μαίρη μου έδωσε το ρουζάκι και μπορώ να πω ότι το αγάπησα από την πρώτη στιγμή! Το χρώμα του είναι ένα ροζοκοραλλί και γυαλίζει ελαφρώς, είναι αυτό το χρώμα που κολακεύει όλες τις επιδερμίδες. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και όπως βλέπετε δεν έχει μείνει πολύ προϊόν ακόμα. Παρόλο που έχω άπειρα ρουζ, αυτό το ρουζ ταιριάζει με κάθε μακιγιάζ και το έχω βολευτεί πάρα πολύ. Οπότε αν δείτε προϊόντα Shiseido στα επόμενα ψώνια σας, τσεκάρετε αυτό το ρουζάκι, είναι πραγματικά πολύ όμορφο!

~ Vichy Capital Soleil spf30 "Dry touch"*
This is also a special size (I just realised it!) that was include in the retro box along with Idealia cream. This is the suscreen I use everyday and what I love about it is that it's really really matte. I apply it and after a couple seconds it sinks in the skin and my skin is completely matte and ready for make up. This is so convenient in the morning when you don't have much time! If you have oily or combination skin and you hate greasy sunscreens this is the product you have to try!
Μόλις συνειδητοποίησα ότι και αυτό είναι σε μέγεθος μικρότερο από το κανονικό. Για την ακρίβεια, ήταν δώρο μαζί με την Idealia σε ένα από τα ρετρό κουτάκια που κυκλοφόρησε η Vichy. Αυτό είναι το καθημερινό μου αντηλιακό και αυτό που μου αρέσει είναι ότι είναι τελείως ματ. Το απλώνω στο πρόσωπό μου και λίγα δευτερόλεπτα μετά έχει απορροφηθεί τελείως και μπορώ να συνεχίσω αμέσως με το μακιγιάζ μου. Πολύ βολικό για τα πρωινά που δεν έχεις πολύ χρόνο για να ετοιμαστείς! Όσες έχετε λιπαρή ή μεικτή επιδερμίδα και μισείτε τα λιπαρά αντηλιακά πρέπει να το δοκιμάσετε αυτό!

~ Max Factor CC cream in 60 medium
You know I like BB creams and CC creams because they are all-in-1 products and save me time. I've tried many of them and I like many of them but some others just didn't suit my skin. Well, this one suits me really well! It has a medium coverage, it applies easily, it's not too thick or too runny and it has an spf 10 which is okay because I apply sunscreen underneath. The finish is very natural, more matte than dewy, yet it doesn't feel dry on my skin even without moisturiser. All in all a great product.
Ξέρετε ότι γενικά μου αρέσουν οι κρέμες BB και CC γιατί συνδυάζουν πλεονεκτήματα διαφορετικών προϊόντως και μου γλυτώνουν χρόνο. Έχω δοκιμάσει αρκετές, κάποιες μου ταίριαξαν και κάποιες όχι. Αυτή η CC είναι ανάμεσα στις κρέμες που ταίριαξαν πολύ στην επιδερμίδα μου. Έχει μέτρια κάλυψη, απλώνεται εύκολα, έχει ωραία σύσταση, ούτε πηχτή ούτε αραιή και έχει δείκτη προστασίας 10 που αν και είναι χαμηλός δε με ενοχλεί ιδιαίτερα αφού χρησιμοποιώ αντηλιακό πριν. Το τελείωμά της είναι πολύ φυσικό, περισσότερο ματ θα έλεγα παρά γυαλιστερό, παρόλα αυτά δεν την νιώθω να "στεγνώνε" την επιδερμίδα μου ακόμα κι αν τη χρησιμοποιήσω χωρίς ενυδατική. Συνολικά ένα πολύ καλό προϊόν.

Have you tried any of these?
Do you prefer to post about 5 or more products in favourites posts?


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Προτιμάτε να σας δείχνω 5 ή περισσότερα προϊόντα στα αγαπημένα;



*pr samples
This doesn't affect my opinion






6 comments:

  1. την αντιηλιακη της vichy την ειχα δοκιμασει σε δειγμα και μου αρεσε παρα πολυ..οντως αφηνει ματ το δερμα..τελικα πηρα μια αλλη της εταιριας με χρωμα..την ενυδατικη ματιων θα την εχω υποψη..εχω λυσσαξει να βρω μια καλη κρεμα ματιων..

    ReplyDelete
  2. Aχχ το ρουζάκι είναι φανταστικό!Μόλις μου τελειώσει θα το πάρω full size!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!! Την συγκεκριμένη αντηλιακή την λατρεύω κι εγώ!! Είναι πραγματικά ματ και δεν μπορώ να βγω απ΄το σπίτι αν δεν τη βάλω!! Και το ρουζάκι επίσης αγαπημένο!! :)

    ReplyDelete
  4. @vasiliki vaso: δοκίμασέ την, εμένα μου ταίριαξε. Έχω διαβάσει και για την Clinique all about eyes αλλά για πιο οικονομική νομίζω της bioten είναι σούπερ!

    @Vicky K: κι εγώ το θέλω!! :D

    @Constantina Chanioti: :) χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινά αγαπημένα! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Την κρέμα ματιών της Bioten την λατρεύω. Είναι τέλεια. Το ρουζάκι το είχα πάρει κι εγώ με το περιοδικό, αλλά δεν το έχω αγγίξει ακόμα. Μάλλον ήρθε η ώρα να το δοκιμάσω. Για να το έχεις σχεδόν τελειώσει πρέπει να είναι πολύ καλό.

    ReplyDelete
  6. @Glyko Paramithenia: ω ναι! Είναι σαν το orgasm/sleek rose gold/κλπ αλλά χωρίς shimmer. Και κρατάει πολλές ώρες και μπορείς να χτίσεις την ένταση ανάλογα με τα γούστα σου.

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...